Lukáš Joch (1983) vystudoval aplikované informační technologie a biomedicínské inženýrství. V praxi ho však bavil grafický design a v průběhu studia se již podílel na řadě menších firemních rebrandingů. Spojil znalosti a dovednosti z obého a od roku 2007 se jako profesionál na volné noze věnuje grafickému designu pro komerční subjekty.

Lukáš Joch (1983) vystudoval aplikované informační technologie a biomedicínské inženýrství. V praxi ho však bavil grafický design a v průběhu studia se již podílel na řadě menších firemních rebrandingů. Spojil znalosti a dovednosti z obého a od roku 2007 se jako profesionál na volné noze věnuje grafickému designu pro komerční subjekty.

Lukáš Joch (1983) vystudoval aplikované informační technologie a biomedicínské inženýrství. V praxi ho však bavil grafický design a v průběhu studia se již podílel na řadě menších firemních rebrandingů. Spojil znalosti a dovednosti z obého a od roku 2007 se jako profesionál na volné noze věnuje grafickému designu pro komerční subjekty.

UMÍM

Adobe® Photoshop
Adobe® InDesign
Adobe® Ilustrator
Adobe® Lightroom
Adobe® After Effects
Adobe® Acrobat Reader Pro
Microsoft® Office 365
Google® web apps
Mailchimp®
SketchUp
Sketch

Ambasador Solidpixels®

KNIHOVNA

LOGOTYPE, Laurence King Publishing, 2015
LOGO MODERNISM, Taschen, 2018
MANUALS 1, Unitededitions, 2016
MANUALS 2, Unitededitions, 2019
NYCTA GSM, Standards Manual, 2014
NYCTA OBJECTS, Standards Manual, 2017
ERIK SPIEKERMANN, Gestalten, 2014
ROSTISLAV VANĚK, KANT, 2014
TYPO 9010, BiggBoss, 2015
UPSTART!, Gestalten, 2018
START ME UP, Gestalten, 2015
THE NEW SIMPLICITY, Thames & Hudson, 2016
ART MARKS, Counter Print, 2016
THE BRAND GAP, AnFas, 2008
THE BRAND FLIP, AnFas, 2016
FRAME, Frame Publishers, 2016 — 2020
WALLPAPER*, Wallpaper* Group, 2016 — 2020
NOVÁ TYPOGRAFIE, UMPRUM, 2021